Tema: Re: Skoda Octavia 2011, 1,6 TDI ,77 kw?
Autorius: Kenis
Data: 2015-11-13 14:25:28
o variklio skleidžiamo garso problemas irgi padangos išsprendžia?

"tranzoo"  parašė naujienų news:n22is9$tb$1@trimpas.omnitel.net...

garso problemas issprendzia kilmingos padangos.

mano nieko nenuvaziavus. 2011 ir 54kkm - tai nieko nebuvo. tiesa uosvis
keliskart rekuperacija dpf atjunge issigandes lemputes - garantinis pakeite

seip uzskaitau vien del talpumo ir ekonomijos. golfas 66kw valyt geriau.