Tema: Re: LG FE-5620WE
Autorius: Lavonas
Data: 2015-11-11 13:18:17
Na matai, ash tikrai nesidomejau kokios kainos ir tikrai neseku, kas kokius
centriukus tce parduoda.
Tiesiog parasheu, kiek mano manymu apsimoka moketi uz toky daikta :) A kaip
kas ten supranta, tai tce jau kiekvieno atskiras reikalas :)
Galbut ash neteisus, o galbut neteisus yra tas, kuris pardave savo veikenty
centriuka uz taip pigiai.

Uz pabandyma parduoti uz tiek niekas man per galva neduos :)

Anywayz dekui uz pastebejima :D

"Sail"  wrote in message news:n1v6sc$c2t$1@trimpas.omnitel.net...

Bet jeigu taip cestnai tai panasonico centriukas veikiantis su pora kolonu
ir subvuferiu buvo cia kazkada pardavinejamas uz 50 lt.

Uz mirusi tiek moket nu labai megejo reikia, juolab labiausiai tiketina
smegenys bus numirusios ir vargu ka ten padarysi.