Tema: Re: tepalas dyzeliui į benzą
Autorius: Bomanz
Data: 2015-11-24 13:05:27
Maskvoje vienas pilietis aiškinosi, kodėl BMW variklių žiedai prikepa
nenuvažiavus 100Mm, nors į variklį pilama tik specifikacijas atitinkanti alyva.
Kartais tik originali iš atstovo.

Jo išvada: API specifikacija praktiškai nieko nereiškia, SM/SN iš viso turi
maždaug dvigubai mažiau priedų nei SL, kitaip tariant SM/SN (A3/C3) ne geriau
saugo variklį, bet geriau saugo katalizatorių. Kai 1ltr tepalo 1000km
automobilio gamintojo nuomone yra norma, katalizatoriui tepalo sudėtis iš tiesų
tampa svarbi :) Prikepusių žiedų atveju svarbiau ar alyvos priedai neiškrenta
netirpiais drebučiais kai alyva pakaitinama iki 400'C. API reikalavimuose tokio
testo nėra.

Linkas čia: http://bmwservice.livejournal.com/ .