Tema: Re: Už ką tą premium rinktis?
Autorius: spakainas
Data: 2015-11-06 09:43:29
Tai aišku kas esso JGC! O jeigu imant domėn kad su jazzu iš miesto
neišvažiuoji, ir pisimasis bus maždaug prie ncape vertinamų greičių, tai
aišku - jazze. Vat audinė yr didesnė, ji skirta labiau užmiesčiui, gali
pistis ir didesniu greičiu.
Aš dar kitaip paklausiu - jei kalsis minėta A4 ir analogiškos masės
volvo - kurioj pats sėdėtum?
Kaip blet didesnė ir sunkesnė auto gali rodyt prastesnius rezultatus? Nu
supiso kažką audi, praleido, tau taip sunku tai pripažint?