Tema: Re: Kauno servisai
Autorius: trint <nulistrysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2015-11-03 15:44:41
Sia vasara kaip tik buvau toki pati klausima uzdaves cia.
Pasirinkau autoforta. Darbus atliko kokybiskai. (buvau iskrides i kito
sikna tai visas priekis sugedes buvo)
Labai nepatiko pats pirmas pokalbis, tokie ziaurei pasikele buvo ir
mazdaug eile pas mus 2 menesiai, varyk gal kitur darytis.
kadangi pagal kasko nelabai turejau is ko rinktis, paskambinau draudimui
ir sakau, kad neima mano masinos duokit man babkiu, negaliu 2 menesius
laukti. Tai kita diena sulaukiau is auforto skambucio ir bendravimo
tonas jau buvo visai kitoks.
Pagal kasko priklause pakaitinis auto tai palikau autoforte, vietoj
zadetu 3 savaiciu dare 5 , bet kaip dzin buvo su kuo vaziuot.