Tema: Re: 10kg is italijos
Autorius: Audrius
Data: 2015-10-29 15:31:44
Pats nejuokink,
man reikalinga AdBlue baka belgai is Kortrijk per Charleroi (CRL) spalio 15d
vakare isskraidino i Milano (LIN), is ten sekanti ryta i Ancona (AOI), o
pietums jau kurjeris ibildejo pro serviso vartus I-66022 Fossacesia.
Malonumas kainavo 89,80 EUR.
Pats bakas sveria ~6kg, bet buvo idetas i medine deze, bruto gavosi ~15kg.