Tema: Re: Atsiprasykit Dainiusho!
Autorius: svyt
Data: 2015-10-28 14:05:38
Labai jau katalikiskai, yra visgi realus gyvenimas, kuriame
 isjungus sviesa labai mazai kas taip kukliai elgias. Visgi
 heteroseksualai turi kur kas daugiau galimybiu ivairiapusiam
 bendravimui nei anie, ir pazinciu ratas kur kas didesnis, ir
 nusipirkt girtam prie stoties uz prieinama kaina 5 minuciu
 reikalas.
O homikai man patinka, niekad netrukdo mergina kabint bare,
 nelenda prie jos, gali ramiai ji palikti su zmona,

padaro viska ko paprasai. Buvo pas mane vairuotojas tokios
 pakraipos, (as faktiskai suzinojau tik kai firma uzsidare, nors
 itarimu turejau), pats geriausias, jokiu problemu nei su kuro
 normomis nei su darbu, uzgerimais ar ambicijomis (as to
 nedarysiu, uz ta ir ta kiti moka daugiau)

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/