Tema: Re: Yra kas plaukiojat
Autorius: Signalizacija
Data: 2015-10-27 18:55:58
nu ascijabliacija rašo jachtos nuo 2.5m ir dar pakategorija iki 3.5 yra.
Siaip išeitų su svertbotiku iki 2.5m gali sau varinėt kur širdis
geidzia, ir nesukt apatiniu su visokiais rybnadzorais. O vat jei valtin
kokiu 4m isitatysi burę ir sverca, tai jau velniai zino čia patampa
jachta ar taip ir lieka valtim.
Prirašyta blym lemejonai poperiu kai reikai susgaudyt kas ir kur tai
gaunas grečiau teise VU pasibaigt:)