Tema: Re: Kaip nustatyt kokia padangos kryptis buvo?
Autorius: Bomanz
Data: 2015-10-26 12:29:07
Norėdamas sužinoti Tiesą švelniai ir su meile paglosčiau savo automobilio
padangą. Juk nuo jos priklauso mano ir mano palikuonių sveikata, saugumas,
gyvybė ir genofondo ateitis.

Tai va, taip, tikrai, braukiant delnu per riedėjimo kryptimi besisukančią
padangą protektoriaus krašteliai kiek aštresni nei prieš riedėjimo kryptį.
Skirtumas nežymus, bet juntamas. Kitaip sakant, turėjo būti taip: Į kurią pusę
ridenant delnas *šiurkščiau* slysta- į tą ir sukosi.