Tema: Re: galit pacukui permest shaibu
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-10-25 00:21:01
Mane pykina jo posto slengas. Su topiku tai nieko bendra. Per saugaus
interneto dieną mokau paauglius internete rašyti tik tai ką gyvai
pasakytum didelei grupei žmonių arba asmeniškai tam žmogui, kuriam
rašai PM'ą. Abejoju ar prelegentas jogurto epitetais švaistytųsi
viešoje vietoje. T.y. tikiuosi, kad nesišvaistytų.

Tomas brought next idea :