Tema: Re: Civic 2003 1.6i galingumas
Autorius: Rrr
Data: 2015-10-21 22:34:22
Kalbedamas apie ratus, tai turejau galvoje, kad gatveje labiau pasijaus
is vairuotojo puses, kad "geriau eina", nes mazesnius ir plonesnius
lengviau prasukt. O slalome taip, mazi ir PLATUS, gerai kimbantys bus
geriau. Mazesnis dydis truputi "patrumpins" begius, del ko greiciau
isibegesi. Pas civicus tokie jau varikliai, kad ant zemesniu apsuku
nevalina, ten turi pastoviai laikyt netoli redline, kad "eitu", o ir
greiciu dezes pas kai kuriuos modelius galetu buti trumpesnes. Uzdejus
ant 1.6 deze nuo 1.4 butu pats tas.