Tema: Re: VW 2.0TDi 125kW variklis
Autorius: spakainas
Data: 2015-10-21 16:05:38
Na nežinau kaip ten pas 103 kw su turbolagu, bet bent jau 2010 superbe
tas 125kw varikliukas visai pusėtinai sukasi. Toks vaizdas, kad apsukas
jis mėgsta, ir pavarų (mechanika) santykis padarytas taip, kad gana
aukštom apsukom nuolat važinėji, turbo lago kaip ir nebaisiai yr. Bet
čia jei važiavimo stilius ne pencinyko ir tapkė kiek smagesnė. Man visai
patiko. Na ir deklaruojamos sąnaudos mažesnės nei 103kw.