Tema: Re: Naudoti ratlankiai
Autorius: Aladdin
Data: 2015-10-21 11:09:48
On 2015.10.21 10:31, spakainas wrote:

> Tu kažkoks labai užsiparinęs, toks vaizdas kad tave visi apipist bando. Nu pažiūrėsi - vizualiai ar
> nedaužti, nedažinėti, neįtrūkę. Sutikrinsi skaičiukus visus, ar vienodi - ir viskas. Jei prasukt yra
> galimybė tai išvis super, lygiai vienodai sukasi, jei rodo kad dadėt reik iki kokių 20g, nu tai ir ok.

Patikėk manim - apipisti bando visi, pradedant dileriu ir baigiant garažiuku. Kadangi dėvėtų
ratlankių esu niekada nepirkęs, norisi kuo mažiau siurprizų, todėl ir klausinėjuosi.

> O kaip tu naudotą auto perki? Ten išvis tragedija turėtų būt, nes tiek vietų kur apgaut gali... Visų
> scenarijų nesumodeliuosi ir nenumatysi, nori garantuotai gerų - perki naujus. Bet skaičiukus būtinai
> tikrink ir naujų, mane melga taip buvo išdūrę - nesutikrinau, pasirodė kad vieno latrunkio atstumai
> tarp skylių mažesni, nors visa kita identiškai.

Su naudotu auto irgi stengiuosi riziką sumažinti iki man priimtino lygio, jei nesigauna - neperku.
Dėl skaičiųkų gal problemų nebus, nes perku dėvėtus originalus, identiškus mano dabartiniams, kurių
kitokių išmatavimų kaip ir nėra.