Tema: Re: Savanorių žiedo anomalija 2
Autorius: cD-r0m
Data: 2015-10-15 22:01:46
Kažkaip turiu įtarimą, kad išvažiavimas į Vilkpėdę (Krasnūchą) tiek nuo
elektrinės tiek nuo žiedo eina tik į vieną pusę, o iš Vilkpėdės tik per
žiedą. Sektu logika, kad magistralinius kelius reikia atlaisvint kuo
efektiviau. Nebent dar iš Vilkpėdės gal numatyta leistis ir apačioj
aštriu kampu dešinėn link Vingio parko, bet prasmės mažai.