Tema: Re: hondos dyzeliniai varikliai?
Autorius: M@rumba
Data: 2009-07-06 19:05:47
na kas del subaru bixer variklio, tai testdrive pasiimk, bent, jau as kai
vazinejausi su Foresteriu, tai man daug klausimu kilo del 1500 rpm... Nes
maziau nei 1500 rpm ir variklio "nera"...
Su paprastu benzininiu varikliu, ~1000 rpm antru begiu gali vazinetis
(~20km/h). O Subarikui aju reikia 1 begio, nes kitaip uzgesi. idomu kaip
kamstyje, ar nebus taip, kad su sankaba teks zaisti pstoviai.... O sankaba
girdejau silpnoji subaru dalis...

--

M@rumba