Tema: Re: Audio masinoje
Autorius: Marko
Data: 2009-07-06 14:49:48
As turiu pasidares per ausiniu isejima laidas i stiprintuva uz 160Lt is
gariunu, plius kolonkes Ivolga uz 220Lt is tu paciu Gariunu. Stiprintuvo
suzadinima pajungem nuo degimo. Jau du metus juzinu, man kokybes uztenka,
galvojau bus blogiau :). Veza tai kad vagiukams nieko nesimato, mp3 playeris
giliai stalciuke, istrauki kai reik ijungt/isjungt. Junginet grotuva aisku
nebaisiai patogu, bet px...