Tema: Re: Airbag patikra. Kaip?
Autorius: Sharkius
Data: 2009-07-03 00:08:10
obettaciau - juk kazkokia boba kazkur sake, kad airbagai turi but
profilaktiskai keiciami kas kazkiek tai metu, tai negi ten jau taip
sudetinga pajamt atsuktuva ir praardzius paziuret ar tan jis bilenkaip
sugrustas, ar taip kaip priklauso, su "parako" kapsule ir tt. juo labiau kad
normaliai masinai, ne kokiai egzotikai, bent jau vairas be didesniu bedu per
kokias 3-4 minutes nusiardo... manau prie soninu ar keleivio airbagu
priejimas panasus turetu but...