Tema: Re: Centravimo ziedai?
Autorius: Driven
Data: 2009-07-01 11:49:16
Na priglunda kaip ir neideliai. Yra tokio laisvumo. Padangos visiskai
naujos. O su tais paciais ratlankiais ir senomis padangomis vaziuot neteko,
tai nezinau ar padangos kaltos ar ratlankis...
Gal kas zinot kur ieskot kokiu man reikia centravimo ziedu? Ta prasme kokia
centrine skyle turi buti. Yra kokia nors svetaine?
Pasimatuosiu, gal ir geri tie ziedai...