Tema: Re: Reikia info
Autorius: dzonis
Data: 2009-06-30 17:16:08
a tu ziuriu taip per tuos metus ir nesupratai ,kad cia negausi normalios
info ir ka tu vadini normalia info apie 2005 metu varikli ir nuo kokio
atskaitos tasko turi buti pagerejusi situacija ? Jei nuo comprex dyzelio tai
taip,nes ten jau nebuvo kam pablogeti,jei nuo kitu - nezinau.
Cia tau atrodo, kad kiekvienas save gerbiantis sio grupso tersejas turi but
isardes ta varikli ir pasakyti kaip jis atrodo is vidaus ir kokie
nusidevejimai mikrometrais ? Uzdavineji nesamoningus klausimus ir tiekiesi
atsakymu i tema, kurios kaip matosi pats nesupranti.