Tema: Re: apynaujes masinos lizingu
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-06-28 22:07:19
šviežiausia istorija šia tema:

grįžta trimetis keleivinis Berlingo iš lizingo....likutinė apie septyniolika
pažiūriu, pasipiktinu biskį, pakeliam ant keltuvo, dar pasipiktinu kažkiek ir pasiūlau:

- minus trus štukės ir laisvi.

Anam laido gale nesupranta ir išdidžiai reikalauja detalios defektacijos (nors draugiškai kviečiu pažiūrėt, kuriose vietose koks š primaltas).

OK. Reikia tai reikia. Visi dirbam, sutvarkymo sąmatas sudarinėjam, net man su fotiku palandžioti teko....

Pareina raštas iš manęs: - "su sąlyga, kad jklmn ir nuinx ir vaapšče vpzd, prašome įpareigoti nuomininką atsatyti automobilio būklę iki natūralaus nusidėvėjimo lygio". Sąmata pridedama. 21 klt maždaug.

Tęsinys įdomus?

--
'(oo)'