Tema: Re: sheshkas ventiliacijoj
Autorius: Renookas
Data: 2012-09-05 11:14:19
salono filtro keitimas laiku, dezinfekciniu priemoniu naudojimas periodiskai
issprendzia sias problemas

"Tomas D.2"  parašė naujienų news:k247ck$ju4$1@trimpas.omnitel.net...

Gal reiktu kokios chemijos ieskot..? Mane irgi visai domintu sheip. Tarkim
isimu salono filtra ir i ta ertme ipurskiu kazko, kas praneshiotu ten per
ortakius viska.