Tema: Re: Ar pirkt kyvį?
Autorius: markatas
Data: 2012-08-25 00:32:24
Ziurek rinkos kainas ne LT, bet sveiku masinu kainas uzsienyje su tokiomis
ridomis kaip pas mus deklaruojama. Praeita savaite zmogui vos infarkto
neissaukiau, kai parodziau, kad jo 2004 SuperB pravaziaves ne 200 kkm, kaip
rode spidometras, o ~760 kkm. Po to parodziau, kad buves taksas. Kelias
minutes zmogus stovejo net prakalbeti nepajege, nors mane, kad ir taip labai
jau daug prabegus, net 200 kkm. Pas mus stebuklinga rinkos kaina - brangiu
masinu keliais t. euru mazesne, nei analogisku kaina salyse, is kuriu jos
parvezamos. Na tiesiog motinos Tereses. Turbut nereikia pasakoti, kaip
imanoma padaryti "sveiku" masinu su "mazomis" ridomis kaina LT mazesne nei
salyse, is kuriu jos parvaziuoja?

markatas