Tema: Re: Puikus
Autorius: padugne
Data: 2012-08-15 22:58:13
On Wed, 15 Aug 2012 18:00:03 +0300, Icetom wrote:

> Tai nepasiteisinimas. Volvo kažkodėl be problemų apsaugojo vairuotoją.
> Išvados: gamintojams yra kur pasitempti.

Kadangi as ne gamintojas tai man ir nereikia teisintis.

Niekam ne paslaptis, kad automobiliai projektuojami visu pirma testams ir
tik po to saugumui. Ir ne todel, kad gamintojai kazkokie blogi, o todel
kad testu rezultatai "matosi", o seip saugumas - nelabai. Tas pats ir su
benzo sanaudom. Masinos visaip optimizuojamos butent kokiam nors NEFZ
ciklui, o realaus gyvenimo sanaudos pasirodo su tuo mazai ka turi bendro.

Siuo atveju jankiai pasiruose butent tam testui - europieciai matomai
praziopsojo ar tiesiog ignoravo ir labiau orientavosi i savo EuroNCAP.
Todel tokie ir rezultatai.
Jei dabar juos uzmetys kiausiniais, su sekancia karta pasistengs kad
praeitu butent tuos testus. Ar masina nuo to taps realiai saugesne -
nezinia.

Volvo apskritai atskiras klausimas, jie kaip zinia vis dar padaryti ant
globalios fordo platformos kuri pritaikyta jankiu testams.

> Kiek tikėtina atsitrenkti į medį ar stulpą?

Taip tiesiai kaip tam teste? Manau viena retesniu avariju.

--
kthxbai.