Tema: Re: Kaista staPdziu diskai
Autorius: Renookas
Data: 2012-08-16 09:23:19
tu jau cia kazkur rimtai man atrodo nugrybavai.

Ratlankiai kaista? ne?
jei ne tai naturaliai padtabdzius ikaite diskai. gi neislipi is
vaziuojancios masinos ju pasiziureti. Jie stabdant kaista ir tai normalu.
Pakelt gali nebent masina ir apziureti ar sukasi ratai rankomis, nestringa
nei vienas. Dar paprasciau ant stabdziu stendo uzvaziuoti.

Siulau pirma issiaikinti ar neprisimastei nebutu problemu, otik po to ardyti
automobili

"Tomas D."  parašė naujienų news:k0fu28$b5e$1@trimpas.omnitel.net...

Vat cia visko gali but. Nors stabdo gerai, bet sistema ten tokia idomi, kad
tuo paciu skysciu veikia ir stabdziu sistema, ir sankabos hidraulika, o as
jau buvau cia rases, kad man kazkaip jauciasi problemos su sankaba kartais.
Blin reik pirkt pilna normalia servisine knyga...