Tema: Re: auto draudimas ir UK
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-14 15:13:47
Huinia parasei.

"Monas"  wrote in message news:k0dfak$a9h$1@trimpas.omnitel.net...

Dauguma draudimo bendroviu skiria Europa ir UK arba dar visaip kaip tik
ismano lygiai taip pat kaip ir rizika skaiciuoja kaip tik ismano, kaip
vairuotoju drausmingumo faktorius skaiciuoja kaip kam patogu ir t.t. Tokie
dalykai tiesiogiai itakoja bendroviu pelnus bei atitinkamai koreguoja kainas
bunant vienoje salyje ar kitoje, bunant vieno amziaus ar kito, vairuojant
bmw ar fiat'a, vaziuojant iprasta kairia kelio puse ar neiprasta desine ir
t.t. Jei viena bendrove negali pasiulyti to ko reikia eini i kita ir tiek. O
jei jau apsidraudei ir parasyta kad negalioja vadinasi negalioja. Zalia
korta yra dokumentas kuris man atrodo privalo buti visur vienodas ar kazkas
panasaus, ale standartas, bet kiekviena bendrove turi savo sutartis ir jomis
vadovaujasi, o tu ant ju pasirasai, kas reiskia jei prieisi teisma ir bus
ten tavo parasas tau reikes irodineti kad nemoki skaityti ir niekas
nepaaiskino.