Tema: Re: Katalizatorius
Autorius: svyt
Data: 2012-08-10 09:41:05
siaip be dusles masina praranda apie 10 proc galingumo lyginant su teisinga
dusle, cia kadaise tokia diskusia buvo, kazkuris is forumieciu matavo ant
stendo galinguma su skirtingomis duslemis. tai mane siek tiek nustebino,
maniau be dusles galingumas turetu but didziausias, bet taip nera. Del
katalizatorius, i jo vieta reiktu idet tinkama bakeli. musu krastuose ir
mazuose miestuose klimato ir uzerstumo ipatingai nepakeis, dizelis ir taip
pakankamai ekologiskas, o jo uzsikisimas sako peilis turbai. Nezinau
nebandziau, pats vazineju dabar su katalizatorium ir baltarusiska saliara
(vazineju baltarusijoj kas 8 dienas uzsipilt kuro, dazniau baltarusai
neleidzia).

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)