Tema: Re: +25 ir lyja... Kaip rengtis?
Autorius: st
Data: 2012-08-02 14:43:50
deja prie +25 ir sita negarins tiek, kiek norisi.
tos membranos efektyvios kai po apacia yra dar vienas sluoksnis, tiesiai
prie kuno nesiliecia, ir lauke biski vesiau, o ne 25. o detis
fleasiuka/maike ilgom rankovem + striukele (kuri neprapuciama) prie 25?
turiu is tadzio (TJ) montane striukele, aisku jinai ne 1,8k lt, bet ir
nepigi, dziugina tik vesesniu oru (max koks 20 C)