Tema: Re: ket
Autorius: esquir.es
Data: 2012-08-04 17:29:44
skaityk kas parasyta:

Kurmis: "jei sankryza pazymeta (pagr kelias, sankryza, duoti kelia ir kiti
zenklai rodantys kad tai keliu susikirtimas) kaltas vadyla i tave ilekes,
nes lenkti draudziama sankryzose. _jei nera jokiu zenklu tame pasukime, tai
nelaikoma sankryza_ ir tu privalai isitikinti kad niekas taves nelenkia.
situos du dalykus daznai uzmirsta zmogeliukai, tai kyla nesusipratimu ir gan
nemazai."

specialiai gudrakakciams (iskaitant tuos, kurie uzimdami aukstus postus
valdzioje tunka seriami uz musu visu pinigus) pabraukiau fragmenta, kuris
sukele abejoniu.

me: k.e.t. apie tai kas yra sankryza turi kita nuomone

mero patarejas, kuriam, panasu, svarbiau papisti prota, o ne tai, apie ka
eina kalba: "Eik, pasikartok taisykles, sankryza cia ne prie ko. 145. Lenkti
draudziama: 145.1. salutiniame kelyje ir pagrindiniame kelyje, pazymetame
kelio zenklais "Sankryza su salutiniu keliu", "Salutinis kelias is desines
(kaires)" arba "Pagrindinis kelias", bei reguliuojamose ir lygiareiksmiu
keliu sankryzose;
145.2. gelezinkelio pervazose ir likus 100 m atstumui iki ju; 145.3. keliu
ruozuose, kur blogai matomas kelias; 145.4. pesciuju perejose; 145.5.
vietose, kur vaziavimo kryptimi yra daugiau kaip viena eismo juosta. Sarasas
baigtinis."

jei nepastebetume mero patarejo pareiskimo "Eik, pasikartok taisykles,
sankryza cia ne prie ko", nors suabejota zodziu junginiu "jei nera jokiu
zenklu tame pasukime, tai nelaikoma sankryza", del ko tas patarejas, imho,
visiskai pagristai pasiustas ta kryptimi, kur jam vieta (jei idemiai
skaitei, tai kryptis ne nachui, nors gal ne taip jau daug ir skiriasi, nes
racionalus subjektai, paklausti apie galimybe joje atsidurti, mano nuomone,
greiciausiai atsakytu "nu nachui"), iskiltu klausimas: kaip ket 145 punktas
issklaido abejones del jau mineto zodziu junginio "jei nera jokiu zenklu
tame pasukime, tai nelaikoma sankryza"?

kontekste velesnis mero patarejo pasipiktinimas (o gal pasidziaugimas - man
nezinoma kokiu aistru jis galetu tureti) "Jau ne pirma karta pastebiu, kad
sGvairui pamacius mano nika kazkas atsitinka. :)" leidzia itarti, kad butent
mero patareja mano nikas tiek erzina (arba, atitinkamai, sukelia nora
pasirodyti), kad jis negali iskenteti nenuemes, pavadinkim taip, emociju
pertekliaus neisikisdamas, net jei tas isikisimas neparodytu nieko kito,
kaip tik jo krastutini bukuma (kas, speju, nera paslaptis juntamai daliai
cia besilankancios publikos).