Tema: Re: ivede interneta
Autorius: esquir.es
Data: 2012-07-27 17:16:02
issiaiskinam: visi trulikai turi gps ir koordinates siuncia i servaka per
gprs. tarkime sustoja trulikas kamstyje (nejudamai sustoja, mirtinai,
avarija per visas juostas priekyje). mano nuomone tokiu atveju jis i siuncia
vis ta pacia koordinate (su nykia paklaida), todel ir zemelapyje jis is
esmes turetu stoveti toje pacioje vietoje. tu tuo tarpu i tai pareiski
"nenusisnekekite". galetum detalizuoti kodel tau tai atrodo nusisnekejimas?