Tema: Re: autochemija ?
Autorius: messiah
Data: 2012-07-27 11:58:13
tokio padengimo lygio reikejo nevalyti, turetu buti nebloga antikorozine
danga ... ;0

"Adas"  wrote in message news:XnsA09D795201851abcgmailcom@194.176.32.141...

"John Smith" <john@smith.com> wrote in

> su feiriu nebandei?
>
> "messiah" <info@vsd.lt> wrote in message

Kai as saviske buvau storai padenges asfalto/smalos/ir t.t. misiniu, tai
paprastuoju budu nesivale absoliuciai niekuo. Net numerio nesimate :)
Viskas tiesiog juoda. Berods lukoile pirmam pasitakiusiam nusipirkau ala
dervu valikli (purskiamas, raudona tara; to pacio gamintojo yra ir
ratlankiu valikliai, paneles valikliai ir t.t. visi jie raudonuose
buteliukuose). Kazkaip nerandu internete dabar jo. Siaip per kelis
kartus nuvale gan neblogai (koki gera pusdieni prazaidziau). Pirmiausia
pasidaro lokia rudia lipni riebi mase o su daugiau valiklio ir ji
nusiplauna. Lieka viskas riebaluota ir dar per karta tie riebalai
nusiplove. Lempas (plasmasines) stengiausi labai atsargiai ir svelniai
valyt, tai nepastebejau jokiu salutiniu pozymiu. Bet masina buvo
padengta nuo zemes iki langu taip, kad originalio sviesios spalvos
nesimate - viskas juoda :)