Tema: Re: ad baltic VS intercars
Autorius: netavoreikalas
Data: 2012-07-23 21:18:16
tai kad ad daugiau turi daliu vietoj, intercars pagrinde viskas
centriniam sandely kazkur ten prie varsuvos. man kai uzsakinejant su
atvezimu i kita miesta, tai intercars lyg ir daugiau pasirinkimo turi,
atveza is ryto ir dar kartra po pietu, o jei ziuret tik del kainu tai
kiekviena preke lyginu ad, intercars ir tanagroj