Tema: Re: Kur vezti senas padangas VLN?
Autorius: bomanz
Data: 2012-07-22 00:28:02
gk wrote:
> nu vesiu kita savaite ir paziuresim ka sakys :)
> bent jau as geriau po ta lita trym sumokesiu nei kad pamiskese metysiu...

Jei įvertinti sunaudotą kurą ir sugaištą laiką padangų nuvežimui tai tas 1.3lt
gan nereikšminga suma. Už akumuliatoriaus pridavimą sumoka kelioliką litų, bet
primečiau, kad vis tiek neapsimoka vežti. Padėjau prie konteinerio, po
pusvalandžio ėjau pro šalį- dingęs. Kažkas savo laiką vertina pigiau nei aš :)