Tema: Re: Toyota Auris
Autorius: Arj
Data: 2012-07-20 10:28:31
na, jei imti nevietinius taksistus, tai sakykim toj pacioj vokietijoj bmw taksi nesimato kad butu
populiaru.
O taksi saip pakankamai geras rodiklis, kai reikia dideles, komfortablios ir nebaisiai brangiai
ekplotuojamos auto.

o del odometru - jei odometras rodo 0.5mln, kodel juo netiketi?
gal kazkada buvo atsiuktas, gal turetu ten buti 0.8mln, bet tendencija ganetinai aiski - kazkaip
visu turinciu bmw skaiciukai ant odometro mazesni. Net tie, kurie turi pusetinus egzepliorius,
prireikius daug vazineti (pvz persikelus i uzmiesti), parduoda bmw ir perka kita auto. Ne todel kad
bmw butu blogai, bet todel norisi pigiau gyvent. Gal ne visi taip, bet pora egzemplioriu pazystu :)

"Terpentinas"  parašė naujienų news:jub0ev$i36$1@trimpas.omnitel.net...

Ir tu vis dar tiki ką odometrai rodo?
O į mūsų vietinius taksistus tai nežiūrėčiau, anksčiau buvo mersai, dabar
pasatai, rytoj bus kokios Dacios. Čia matyt priklauso nuo to kokių donorų
savartyne daugiau.