Tema: Re: paieskomas auto paruosejas-dazytojas Alytuje
Autorius: Lee
Data: 2012-07-19 00:36:24
Siaip cia turejau omenyje ne "pigiai", bet "proto ribose".
Mano supratimu kas yra virs proto ribu: kainos, kai sumokami grasiai
tikrajam darbo atlikejui (kokia gali buti darbo kokybe?), islaikoma
didele administracija, kruva kitu dykaduoniu ir dar lieka otkatams.
Ko gero, kaip vadini "akuratnas zmogus (ar zmones)" labiausiai
atitiktu mano lukescius.
Butu geriausia, jei pavyktu veiksma suderinti antroje rugpjucio
puseje. Kaip ir dar yra laiko susiderinti su apkrovimu. Auto ne
pardavimui. Opel Astra 2006m. Pagrindinis reikalas susijes su stogo
dazymu.

Aciu uz betkokias mintis