Tema: Re: Autoelektriko Siauliuose
Autorius: pVytautas
Data: 2012-07-18 21:35:49
On 2012.07.17 08:30, AurimasB wrote:
> nieko nenoriu teigt, bet draugas persėdęs iš pasato (1998 1,9TDI)  į 307sw (2004 1,6HDI) jau kokie metai negali atsidžiaugt :) ir minsktesnė, ekonomiškesnė, sėdynės patogesnės, garso izoliacija geresnė ir. t.t.

Nezinau kaip del ekonomijos bet 307sw pasoneje su 1,6hdi nespindi
ekonomija o vairuotojas tikrai ne sportininkas, tarkim 6-7 uzmiestije
man is 1,6 80kw nepanasus i ekonomija.
purkstuu restauracija uz 2,5klt irgi ekonomija nespindi (rida ~250kkm)
O ir to pezo bukumas prie zemu apsuku man kazkaip ispudzio nepaliko
taigi arba tas pezas numarintas arba neaisku kuo tas tavo draugas
dziaugiasi.