Tema: Re: Parduodu registratoriu DOD F900 FULL HD
Autorius: Sigitas
Data: 2012-07-18 10:44:00
kiek? Gal 15?

"Signalizacija"  wrote in message news:ju5l2q$sk$1@trimpas.omnitel.net...

Iraso kokybei iki Full HD plaukt shudais kaip karvei iki menulio
Kaip sakant na glaz tiek kiek parasiau
O ka ten kitaicas ispucia tai jau jusu reikalas tiket at netiket.
Beje pasileidai idomumo delei toki ripa 1080p. Bitrate video/audio
13.88Mbps/4.9Mbps. Atspek kiek minuciu tilps i kokiu 4 G korta :)