Tema: Re: geltonas signalas
Autorius: Sauliusv
Data: 2012-07-16 22:03:10
O kodel Lietuvoje skirtinguose miestuose (arba net ir tame paciame
mieste) shviesoforai veikia skirtingai ?
Vilniuje pries uzsidegant zaliam uzsidega geltonas. Panevezyje - po
raudono ishkarto zalias.

Kodel Vilniuje ilga laika buvo sankryzu (itariu dar ir dabar yra), kur
pestiesiems skirti shviesoforai turi geltona signala.
Zalias, raudonas niekuo nesiskirdavo nuo vairuotojams skirtu, t.y. be
pesciojo simbolio ?
Isijungdavo zalia - skirtingu metu. Kiek maciau vairuotoju, kurie
bandydavo pradet vaziuot tokiais atvejais.

50. Vietose, kur eismas reguliuojamas, pėstieji privalo vadovautis
šviesoforais su pėsčiųjų simboliu, o kai jų nėra – transporto šviesoforų
signalais.

O ar kas matet dviratininkams skirta shviesofora ?

70. Vietose, kur eismą reguliuoja šviesoforai, dviračių vairuotojai
privalo paisyti šviesoforų su dviračio simboliu, o kai jų nėra –
transporto šviesoforų signalų.

Ka daryt jei dviraciu takas kerta gatve ir be pesciuju shviesoforo nera
kitokio ?
Nulipti nuo dvirkos ir persivesti kaip pesciasis ;-) Variantas.

Saulius