Tema: Re: swerviso ryt Kaune
Autorius: Renookas
Data: 2012-07-15 21:29:04
internetineje registracijoje tik nera laisvu laiku. bet ju bus greitu laiku.
gal dar si vakara sutvarkysiu. Visada galima kontaktuoti su manimi
862075794, taciau siandien buvau likes be telefono, o ir skambinusiems
perksambinti nebegalejau kai issikrove. tad jai kuris is newsu ir skambinote
bei praste apgalbos, atsiprasau kad negalejau padeti. rytoj nebent gal
galeciau:)

"Vilmas"  parašė naujienų news:jtqqnk$oie$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad laisvu langu nera iki pat gruodzio men, toliau neziurejau ...