Tema: Re: Del DPF - istorijos pabaiga (tikiuosi)
Autorius: kastisv
Data: 2012-07-04 21:51:22
nu man tas pasakymas " tipo sutvarkem ir daugiau tau tvarkyt nereikes" irgi
nekaip skamba.  nevaziuociau tikrai pas tokius. nesakau kad ten viska labai
detaliai reiketu viska isaiskint, bet tai bedrais bruozais tikrai reiktu. o
pist ir vel problema  po 50k? ka tada?
atvrai po metu/2, a jie sako pisk laukais mes nieko nezinom...