Tema: Re: TDI reguliavimas
Autorius: pVytautas
Data: 2012-07-03 23:54:22
Supratau na buvo rem kompeltas ir buvo "lifteriai" (reguliavimo varzto
kompl.) gumines tarpines ir tas ziedelis su fiksatorium tai viska ir
keiciau nelabai yra ka taupyti ten nes komekte parsiduoda.
Siaip pagal suodziu aplipima sakyciau kad ten senai niekas nelindo tai
ir saibos turbut nekeistos 10metu.
Beje Staska jei esi mates nemazai gal gali pakomentuoti kokia buna
purkstuku lizdu bukle pas situos PD nes vieno cilindro man nepatiko kaip
atrode toks vaizdas kad purkstukas turejo kazkiek eigos ir sienele
pagrausta? Buna taip pasitaiko ? Nes tvirtinimas vienu varztu iremiant
ten toks is principo su uzprogramuota beda.