Tema: Re: Req:dujininko vilniu
Autorius: Kancler
Data: 2012-07-02 07:23:17
On Sun, 1 Jul 2012 20:11:19 +0300, "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote:
>? zapadlo ant benzo davaziuoti?
>o jei jau ant benzo nesikuria- tai gal pirma tai ir susitvarkyt reiktu?

Hebra blin jus perskaitykit o poto rekit, blin PIRMOS KARTOS DUJU
IRANGA, ne ipurskimas, px dirba ant benzo ar ne (karbas), px koks
gamintojas, ten yra maisytuvas ir keli voztuvai, benzui ir dujom,
viskas reguliuojasi keliais varztais, bet as tame nelabai gaudausi,
girdziu kad dujas pucia, bet nenori kurtis, ilgiau pasukus uzsikuria,
cia daznesne beda jau pavaziavus, plius masina be tech apziuros, man
ja ant slipso tampyt vpadlu, kemperis vw lt28 '79 gimimo, atvezus iki
vietos uzipypinsim stumdyti i garaza, o jei garazas zemas hren
ivaziuosim, todl ir noriu kad galima butu zmogeli iki vietos
atsiboginti, man taip paprasciau bus