Tema: Re: Koki pasirinkti registratoriu?
Autorius: markatas
Data: 2012-06-28 13:33:53
Kai sudalyvausi iskaitiniame, susibasliuosi uz masinos remonta,
atsibasliuosi valstybei 1500 Lt ir tik todel, kad tyreja 8 menesius nieko
neveike ir po to nusprende paieskoti kaltininko (po skambuciu visa laika kas
dvi savaites, ar kas nors daroma), o kai jo nerado ir kad nepalikti
kabancios bylos suverte kalte krastiniam, tada kalbesi kitaip. Tegul sako ka
nori, bet dejau skersa ir filmuoju ir netgi dabar asilus pridavineju, nes
butent per viena asila viskas ir asitiko.

markatas