Tema: Re: zyzelio purkstuku antgaliai
Autorius: Ostapas
Data: 2012-06-26 14:54:27
Po ilgesnio mašinos stovėjimo niekaip nekyla apsukos, girdisi toks a la
kalenimas (nu, visi išgirdę iš karto sako kad forsunkė nedirba). Dabar jau
kartais ir ant laisvų pasireiškia šitas, nors paprastai prie didesnių
apsukų. Reik kokių 3-5km važiavimo kad prasidirbtų.
Kuriasi iš pusės apsisukimo bet kokiu oru (jei tik akumas prasuka) ir bet
kokiom sąlygom (t.y. karštu/šaltu varikliu).