Tema: Re: OT: kur nesiojates ismaniasas "plytas"
Autorius: Doxlas
Data: 2012-06-21 22:15:38
Kur tu matai "isheiga"? Dell'a ir pirkau kaip savaitgalio device, naudojama
vietoj notebooko, man esant Labanoro girioj. Bet ankschiau turetas Huawei
U8500 uzhkniso tiek, kad pradejau neshiotis Dell'a kaip kasdienini telefona
zhiema/pavasari, kai rubuose yra dideliu kisheniu. Vasara tampytis 5 coliu
lopeta jau bishki uzhknisa, todel upgradinau Huaweju i Sony, o Dell'as liko
toliau atlikinet uzhduotis, kurioms ir buvo pirktas.