Tema: Re: Sinkeviciaus Citroen servisas
Autorius: jedas
Data: 2012-06-21 12:55:22
Forumieciai patare 2.2, nes su jais komplektuojamos patikimeses greiciu
dezes. Na seip ar taip, jau pre-orderinau, kita savaite turetu atkeliaut.
Man sitas variantas labiau patinka nei Taurages meistreliai, nes bus
netaisyta lietuvoj, lyg ir su serviso knygute. Del pacio serviso darbo, tai
kita kalba. Kas rezultate gavos, galesiu pasidalint kita savaite kai
atkeliaus :). Anyway, dekui uz komentarus.