Tema: Re: situacija
Autorius: Mtrhed
Data: 2012-06-21 10:12:02
Lenkiantysis:

1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto srautus
ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio eismo
juosta; ....
PAZEIDE

142. Jeigu priekyje važiuojantis vairuotojas rodo kairįjį posūkio
signalą ir yra persirikiavęs posūkiui į kairę (apsisukimui),
važiuojantysis paskui jį privalo apvažiuoti sukančią transporto priemonę
iš dešinės arba palaukti, kol priekyje važiuojantis vairuotojas
atlaisvins eismo juostą.
PAZEIDE

Sukantis i kaire:
114. Sukdamas į kairę (apsisukdamas) ne sankryžoje, vairuotojas privalo
duoti kelią *priešinga* kryptimi važiuojančioms transporto priemonėms.
NEPAZEIDE

161. Sukdamas į kairę (apsisukdamas), vairuotojas privalo duoti kelią
transporto priemonėms, važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga
kryptimi tiesiai arba į dešinę, o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti
ir lenkiančioms transporto priemonėms.
NEPAZEIDE

162. Sukdamas sankryžoje į kairę arba į dešinę, vairuotojas privalo
duoti kelią visiems eismo dalyviams, kertantiems jo važiavimo krypties
eismo juostas. Sukdamas į kelią su viena eismo juosta kiekviena
kryptimi, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams, kertantiems
bet kurią važiuojamosios dalies eismo juostą.
NEPAZEIDE