Tema: Re: volvo V70 vaziavimas
Autorius: Nikodemas
Data: 2012-06-20 13:56:23
na, kad man nesigauna kitokią dėžę imti. aš ratuose sėdžiu, man būtinai
reikia automato.
ieškau pirkti tarp audi A6 1,8 -2,8 benzo arba volvo V70 automato, tinka ir
benzinas.
skaičiau apie volvo automatines dėžės volvo forume, kaip ir supratau kokios
bėdos būna.
kol dar važiuoja c4, tai labai išrankiai renkuosi, žiūrinėju mašinas, bet
iki rudens norėčiau.

"Dainiushas"  wrote in message news:jrs5ov$p2q$1@trimpas.omnitel.net...

apsisukimo spindulys pusmetriu mažesnis nei tavo Audi. Važiuoja gerai.
Labiausiai domėkis automatinės dėžės ypatumais....