Tema: Re: Parkavimas
Autorius: esquir.es
Data: 2012-07-02 12:50:23
kiekvienam savo, kam kovoti pries vejo malunus, kam apmokestinti stovejima
prie ligoniniu (kas yra konkretus zapadlo), kam rasineti skundus. bet va kad
tu vietoje latviu gatves tranzinitinio patrauklumo vaziuojantiems i vaiku
darzeli pastangas nukreiptum pagalbai zmonems, kurie patys negali savim
pasirupinti, butu smagu. tipo ne px, jei stovi kazkas ant saligatvio latviu
gatveje, kai praeiti nbe vargo gali, ar koks zenklas tik del kokios nors
vietines reiksmes valdininko kaprizo atsirado. o vat neigaliuju vietoje
stoveti zapadlo ir reikia bausti.