Tema: Re: civilnės atsakomybės draudimas užsienyje 3 dienoms
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-06-23 09:32:25
Nu tiek daug nereikejo - kazkada esu mates TPVCAD polisa. Dabar klausimas
ant uzsibarstymo, kaip zmogaus visiskai nesidomincio draudimu, nezinancio jo
specifikos, miuansu ir paprasciausiai susiduriancio su juo tik viena karta
metuose, kai reikia gauti popieriuka apsigint nuo policijos:

Ka reiskia punktas "e"? Jeigu ash visdelto isvaziavau už Lietuvos
Respublikos ribų - ar tai yra rizikos padidėjimas numatytas CK 6.1010.1,
sukeliantis man pareigas ar sumazejimas, aprasytas CK 6.1010.4, sukuriantis
man tik teise, kuria ash galiu naudotis, o galiu ir ne?

"Vaidas"  wrote in message news:js21bp$qgs$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip ir pradžioje minėjau: "transporto priemonė nebus naudojoma
>>> užsienyje (už Lietuvos Respublikos ribų)
Polisas "elektroninis". Pirmas lapas tradicinis, pavadintas "ĮPRASTINĖS
TRANSPORTO PRIEMONIŲ VALDYTOJŲ CIVILINĖS ATSAKOMYBĖS PRIVALOMOJO
DRAUDIMO SUTARTIES LIUDIJIMAS". Ten jokių užuominų apie negaliojimą,
netgi parašyta
Valstybės, kuriose suteikiama draudimo apsauga:

Airija, Austrija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Didžioji
Britanija,
Graikija, Islandija, Ispanija, Italija, Kipras, Latvija, Lenkija,
Lichtenšteinas,
Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Norvegija, Olandija, Portugalija, Prancūzija,
Rumunija, Slovėnija, Slovakija, Suomija, Švedija, Šveicarija, Vokietija,
Vengrija.

Kitas lapas: ĮPRASTINĖS TRANSPORTO PRIEMONIŲ VALDYTOJŲ CIVILINĖS
ATSAKOMYBĖS PRIVALOMOJO DRAUDIMO SUTARTIS

Jos punktas:
1.5.6 Draudimo rizika yra įvertinta ir įmoka apskaičiuota atsižvelgiant
į transporto registracijos duomenis, į tai, kad transporto priemonės
savininko vairavimo stažas nėra
mažesnis nei 4 metai, o taip pat atsižvelgiant į tai, kad transporto
priemonė nėra ir nebus naudojama (nepriklausomai nuo to, ar transporto
priemonę nurodytomis aplinkybėmis
naudoja jos savininkas, ar kitas valdytojas): a) skysto kuro, dujų,
sprogstamųjų medžiagų pervežimui (įskaitant tokio krovinio vežimą
priekaboje); b) saugos paslaugoms teikti; c)
mokamam keleivių pervežimui; d) mokymui vairuoti; e) transporto priemonė
nebus naudojoma užsienyje (už Lietuvos Respublikos ribų).; f) transporto
priemonės nevairuos kiti,
mažesnį nei 5 metų vairavimo stažą turintis asmenys.

Daugiau nieko panašaus ir susijusio nėra.

Vaidas