Tema: Re: Opel Zafira dyzelis -atsiliepimai?
Autorius: kef
Data: 2012-06-18 20:07:43
Tikrai buna kad reikia. O ir kulisa nepareina siaip sau. Ji pareina arba del
sunkiai vaikstanciu trosu arba del issimakalavusiu antgaliu. Issimakalaves
kairen/desinen neleidzia dastumt iki ten kur lengvai galima stumt
pirmyn/atgal 1<->2 arba 5<->R.
O man "specai" kazka kito darydami ir nieko nepasake apie trosu bukle ikiso
izolkes i antgali. Tipo liufto isemimui... Netrukus vienas antgaliu pradejo
nusokinet... Uztad po pakeitimo supratau kaip turi junginetis.